Lana Machado

Lana Machado
This is me!

Sunday, June 28, 2009

Boys Town Gang...


Alguém lembra dessa música?? Muito linda... A banda que toca e canta é Boys Town Gang. Foram regravadas em várias vozes, mas na voz da Cynthia Manley é maravilhosa.. Perfeita!!! Amo muito ouvir e dançar essa música..
Essa música é de 1967 (acho que vocês , meus caros leitores, já perceberam que eu gosto muito de canções antigas)
Can't Take My Eyes off You é um das mais conhecidas e tocadas canções de todos os tempos, lançada em 1967 por Frankie Valli. Tornou se um dos maiores sucessos do artista e, desde então, uma comum referência na música e na cultura pop.
You're just too good to be true
can't take my eyes off of you
You'd be like heaven to touch
I wanna hold you so much
At long last love has arrived
and I thank God I'm alive
You're just too good to be true
can't take my eyes off of you
Pardon the way that I stare,
there's nothing else to compare
The sight of you leaves me weak
there are no words left to speak
But if you feel like I feel,
please let me know that it's real
You're just too good to be true,
can't take my eyes off of you
I love you baby and if it's quite all right,
I need you baby to warm the lonely nights
I love you baby trust in me when I say
Oh pretty baby don't bring me down I pray
Oh pretty baby now that I found you, stay
And let me love you baby, let me love you...

No comments:

Post a Comment

Pessoas.. vamos comentar.. mostre me a participação de vocês. Vamos dividir experiências,idéias,opiniões...
Beijosss..