Lana Machado

Lana Machado
This is me!

Sunday, August 8, 2010

Have you ever see the rain?

Have You Ever Seen The Rain
Someone told me long ago
There's a calm before the storm
I know
It's been coming for sometime
When it's over so they say
It'll rain on a sunny day
I know
Shining down like water


I want to know
Have you ever seen the rain?
I want to know
Have you ever seen the rain?
Comin' down on a sunny day

Yesterday and days before
Sun is cold and rain is hard
I know
Been that way for all my time
'Til forever, on it gones
Through the circle, fast and slow
I know
And it can't stop, I wonder


I want to know
Have you ever seen the rain?
I want to know
Have you ever seen the rain?
Comin' down on a sunny day


...........Translation...............


Você Já Viu a Chuva

Alguém me disse há muito tempo
Há uma calmaria antes da tempestade
Eu sei, já vem chegando a algum tempo
Quando estiver terminado nós diremos
Que choverá um dia ensolarado
Eu sei, brilhando como a água
Eu quero saber
Você já viu a chuva ?
Eu quero saber se você já viu a chuva
Caindo em um dia ensolarado
Ontem e nos dias anteriores
O sol está frio e a chuva quente - Eu sei
Eu sei, tem estado assim durante minha vida toda
Continua para sempre, assm vai - Pelo círculo, rápido e devagar
Eu sei - E isso não pode parar, imagino



Muito fofa essa música! Só podia ser das antigas...

No comments:

Post a Comment

Pessoas.. vamos comentar.. mostre me a participação de vocês. Vamos dividir experiências,idéias,opiniões...
Beijosss..